سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
دانشنامه مهدویت
مهدویت امام زمان (عج)
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
  • کل بازدید: 773672
  • بازدید امروز: 43
  • بازدید دیروز: 31
  • تعداد کل پست ها: 142
درباره
جستجو
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
تدبیر در قرآن
آیه قرآن
کاربردی



ابر برچسب ها

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سید حسن نصرالله: ایران همواره یاری دهنده اقتدار لبنان است

 

دبیرکل حزب الله لبنان جمعه شب در یک سخنرانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره یاری دهنده اقتدار و عزت لبنان است و برای تحقق این امر از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.سید حسن نصرالله به مناسبت نهمین سالگرد آزادی جنوب لبنان طی یک سخنانی در بعلبک شرق لبنان گفت: با اینکه هیچ یک از دولت‌های لبنان برای دریافت کمک‌های نظامی از ایران اقدامی نکرده‌اند، اما جمهوری اسلامی ایران و حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در صورت درخواست رسمی لبنان، از هیچ کمکی برای تقویت اقتدار و عزت لبنان دریغ نخواهند کرد. وی افزود:البته جمهوری اسلامی ایران هیچگاه برای دادن سلاح پیشقدم نخواهد شد زیرا در صورت چنین اقدامی از سوی برخی در لبنان به تلاش برای وارد کردن لبنان به جنگ و یا محور سوریه - ایران متهم می‌شود.

 

 ضمن اینکه از سوی لبنان نیز تاکنون چنین درخواستی مطرح نشده است. این مقام حزب الله تصریح کرد : هرچند کشورهای دیگر حتی در صورت درخواست لبنان نیز تجهیزات دفاعی را به لبنان نخواهند داد، اما آیا کسی این سوال را مطرح کرده است که اگر لبنانی‌ها از ایران و یا سوریه چنین درخواستی را داشتند آنان دریغ می‌کردند؟ وی با اشاره به پیشنهاد یکی از کشورها مبنی بر تحویل هواپیماهای نظامی "میگ" به لبنان گفت: چنین کمکی چه فایده‌ای دارد. هر کشوری که بخواهد چنین هواپیماهایی را بخرد ابتدا باید سیستم‌های ضدهوایی تهیه کند و لبنان نیز الان نیازمند سلاح های ضد هوایی و ضد تانک است تا از خود دفاع کند.

 

دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه سلاح‌های "مقاومت" برای گروه‌های چریکی مناسب بوده و برای ارتش لبنان کارآمدی ندارد، اظهار داشت:






بسم الله الرحمن الرحیم  

 

شکست رژیم صهیونیستی در ترور سید حسن نصرالله

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به شکست این رژیم در ترور دبیر کل حزب الله لبنان اعتراف کرد. دان حالوتس در گفتگو با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما تلاش کردیم سید حسن نصرالله را ترور کنیم و اگر به اندازه کافی به وی نزدیک بودیم او اکنون در میان مرده ها بود. حالوتس در ادامه گفت:

 

ما با تمامی تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته تلاش کردیم به سید حسن نصرالله دست پیدا کنیم و اگر وی را یافته بودیم، او ترور شده بود اما من به نوبه خود و به صراحت می گویم که نمی توانم تحمل کنم که سید نصرالله در تونلی زیرزمین در رفت و آمد باشد. رژیم صهیونیستی با وجود در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات نظامی در جنگ 33 روزه از نیروهای مقاومت حزب الله شکست خورد و این رژیم نتوانست به اهداف خود دست یابد. به گفته مقامات صهیونیستی، حزب الله فعلی چهار برابر قویتر از حزب الله سال 2006 و زمان جنگ 33 روزه است.






بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(ره) الگوی عماد مغنیه بود

معاون فرهنگی دفتر حزب الله لبنان در تهران با بیان اینکه "عماد مغنیه به دنبال حق و حقیقت بود" افزود: مردم ایران و امام خمینی(ره) الگوی این شهید بزرگوار بودند.
"علی زعیتر" در مراسم بزرگداشت نخستین سالروز شهادت عماد مغنیه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی عملی قهرمانانه بود و به مردم دنیا آموخت که باید با جور ظالمان مبارزه کنند.
وی افزود: حزب الله لبنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت و با تاسی از این رویداد مهم جهانی، به مبارزه خود ادامه داد. حرف عماد برگرفته از سخن ها و شخصیت امام خمینی/ره/ بود و همواره او را سرمشق خود قرار می داد.
زعیتر از اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی نام برد و گفت : حزب الله با کسب دو پیروزی در سال های 2000 و 2006 توانست بزرگترین ارتش منطقه را به زانو درآورد و مقوله شکست ناپذیری اسرائیل را بشکند.
وی بااشاره به اینکه برخی از سران کشورها ، حزب الله را در جنگ جولادی 2006 به ماجراجویی متهم کردند، گفت: اگر عزت را به مردم برگردانیم، این ماجرا جویی است؟ ما حاضر نیستم کرامت و سرزمین خود را بفروشیم. آنها ما را متهم کردند که به دنبال جنگ رفتیم. باید از آنها سوال کرد، شما کجا رفتید. شما به دنبال آبروریزی و فروختن خود رفتید.
زعیتر ، حاج عماد را الگوی حقوق بشر دانست و تصرح کرد:‌ امریکا واسرائیل از این الگو و نیروهای تربیت شده به دست او می ترسند.
معاون فرهنگی دفتر حزب الله لبنان در تهران در پایان سخنانش ، پیروزی حماس را به عنوان آخرین میخ تابوت اسرائیل دانست و گفت: صدای له شدن استخوان های اسرائیل شنیده می شود و به زودی این رژیم از بین رفتنی است.
عماد مغنیه بهمن ماه سال گذشته به دست مزدوران رژیم صهیونیستی در دمشق پایتخت سوریه به شهادت رسید.






بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

سید حسن نصرالله : امروز حاج عماد مغنیه را کشتند و گمان می کنند با کشته شدن وی مقاومت از بین می رود. آنها وی را در چارچوب جنگ ژوئیه کشتند جنگی که هنوز ادامه دارد و تا امروز هیچ آتش بسی اعلام نشده است. این جنگ چه از نظر سیاسی تبلیغاتی یا مادی و امنیتی ادامه دارد و همان کشورهایی که از جنگ ژوئیه حمایت کردند اکنون نیز از آن حمایت می کنند. عماد مغنیه در چارچوب همین جنگ که تاکنون ادامه دارد، کشته شد. آنها سخت در اشتباه هستند همانطور که در کشتن شیخ راغب حرب و سید عباس موسوی اشتباه کردند. دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود گفت اینها همه نتیجه ریخته شدن خون شیخ راغب حرب و مقاومت سرسختانه وی بود، نه نتیجه قطعنامه ها و دخالت های بین المللی که هیچ گاه چیزی جز حمایت از صهیونیستها در آنها ندیدیم. در خصوص رهبر شهید عباس موسوی نیز وضع به همین منوال بود. او را کشتند و گمان کردند مقاومت با کشته شدن وی از بین می رود اما مقاومت شدت گرفت و پس از چند سال یعنی در سال دو هزار به سبب مقاومتی که نام عباس موسوی نماد و نشانه آن بود شکست خورده و ذلیل از لبنان خارج شد.

 

 

نصرالله گفت از زمان جنگ ژوئیه دو هزار و شش که عماد مغنیه ارتباط تنگاتنگی با آن دارد تا ریخته شدن خون وی در فوریه دو هزار و هشت باید با مسئولیت من به عنوان آغاز مرحله سقوط دولت اسرائیل در تاریخ نوشته شود. اگر خون شیخ راغب